Resans tema kommer att vara ”Att Umgås”. Detta har påverkat vårt val av främst boendet. Med tanke på att vi kommer vara i början av säsongen och vi alla kommer att vara lite ringrostiga, kommer inte allt fokus ligga på golfen, utan vi hoppas att detta upplägg kommer att svetsa oss ännu närmare varandra.
Vi kommer att hålla till på vackra Österlen där vi kommer att utmanas av två banor med olika karaktär, Djupedal samt lilla vik. (med reservation för söndagens spel på Lilla vik då det istället kan bli spel på Degeberga eller Djupadal.)
Fredag 19/4
Warm-up på Degeberga GK 11:30 Lunch
12:00 Uppvärmning
13:00 Tee-time
13:10 Tee-time
Spelare: Dacke, Lövet, Lindercity, Barbro, Martin, Mikael och Fredrik.
18:30 Incheckning på BoPåDjupedal. http://www.bopadjupadal.se/
20:00 Gemensam middag i hus 1
Lördag 20/4
6:40 Frukost
7:40 Samling i klubbhuset/lägenhet 2 (en pitch till Djupedals GK)
8:00 Egen uppvärmning/förberedelser
8:50 Samling 1:a tee
9:00 Lag 1 (Mikael, Lövet, Dacke)
9:10 Lag 2 (Martin, Barbro, Lalla)
9:20 Lag 3 (Petter, Skolmen, Lindercity, Fredrik)
15:30 Gemensam sen lunch i hus 1.
17:00 Gemensamma aktiviteter i hus 2
19:30 Gemensam middag i hus 1
20:45 Gemensamma aktiviteter i hus 2
Söndag 21/4 (tider preliminära)
7:30 Frukost + utcheckning
8:30 Avfärd till Lilla viks golfbana.
8:45 Samling i klubbhuset
9:05 Egen uppvärmning/ förberedelse
9:55 Samling vid 1:a tee.
10:05 Looserbollen.
10:15 Mellanmjölksbollen.
10:25 Ledarbollen.
15:25 Gemensam middag med prisutdelning.
16:25 Hemfärd till Göteborg
20:25 Hemma.
Annan fakta
Boendet:
Adress: BopåDjupedal: Williams väg, VikVi kommer att bo i två lägenheter med 5 platser i varje. http://www.bopadjupadal.se/
Mat:
Fixar tävlingsledningen, frukost, lunch och
middag mm. Tack för era önskemål. Dock hoppas tävlingsledningen att slippa
tillaga maten :)
Dryck:
Ta med egen dryck
till kvällen på fredag och lördag!!Bilar ner: (tror) ring varandra annars...
Bil 1: Johan, Christian och Jimmy
2: Fredrik och Daniel L
3: Mikael och Martin
4: Jon
5: Petter och Daniel A
Ps. GLÖM INTE ATT TA MED EGNA LAKAN OCH HANDUKAR!!!!!!
Återkommer med hur betalning sker för boendet och maten.
OBS...ta med er alla tre DOG-tröjorna!
Nu har vi kul killar!
Väl mött önskar tävlingsledningen!
Barbro och Lindercity
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar